Van üzlet is, vagy csak rendelni lehet?
Van üzletünk, ahol szeretettel várunk mindenkit!
Horoszcoop Kft.
2220 Vecsés, Széchenyi u 90.
Stihl bolt/Kertcoop átvételi pont és üzlet nyitva tartása:
H-CS: 8:00-16:45, P: 8:00-15:00
Telefon: 0629-550-740
Megrendeltem a gépet, de mégsem kell
Ha még nem érkezett meg a rendelésed, vedd fel velünk kapcsolatot, hogy ne is küldjük ki a csomagod!
Ha már átvetted a géped, akkor, de meggondoltad magad, akkor kérjük ne használd, hanem 14 napon belül küldd vissza, vagy hozd vissza nekünk!
A megvásárolt terméket a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszavesszük. Ez a lehetőség a hibás termékek visszaküldésére vonatkozó fogyasztói jogokat egészíti ki. További információkért kattints ide, és tekintsd meg az alábbi, „Mi történik, ha hibás árut kaptam?” című részt.
Ha vissza szeretnéd küldeni a terméket, lépj velünk kapcsolatba. Leveledben add meg a következő adatokat:
- Webshop rendelési szám
- A csomaghoz mellékelt számla sorszáma
- Telefonszám
- Bankszámla szám, ahová a visszatérítést kéred
E-mailed megérkezése válaszlevélben tájékoztatunk a visszaküldés menetéről:
- A csomagot futárral, postai úton is feladhatod, vagy személyesen is behozhatod. Amennyiben a terméket nem hiba miatt küldöd vissza, úgy a szállítás költsége téged terhel. A címünk, postai, futárszolgálattal való visszaküldés és személyes visszahozás esetén is: : Horoszcoop Kft. 2220 Vecsés, Széchenyi u. 90. Telefonszámunk: 0629-550750, Mobil: 0630-373-3665
Nézd át az Általános szerződési feltételeket, ahol bővebb tájékoztatást találsz arról, hogy mely termékeket lehet visszaküldeni.
Nem sikerült a kártyás fizetés
Időnként a technika ördöge közbeszól és nem sikerül a kártyás fizetés. Ez nem pusztán rajtunk múlik, hanem a banki rendszeren is. Kérjük, ha technikai hibát találsz és nem vagy biztos benne, hogy megérkezett hozzánk a kártyás fizetés összege, akkor mindenképp hívj fel minket, vagy válaszolj a webáruházból kapott automatikus levélre.
Nem kaptam a vásárlásról visszaigazoló emailt
Ilyen esetekben is megérkezik hozzánk a rendelés. Ha nem kaptál emailt, akkor a következőt teheted:
– ellenőrizd a postafiókod, nem telt-e be
– nézd meg a spam mappát
– amennyiben a vásárláskor létrehoztál saját fiókot, úgy a megadott adatokkal be tudsz lépni és ellenőrizni tudod, hogy szerepel-e a megrendelésed a rendszerben
– ha egyik megoldás sem működött, vedd fel velünk a kapcsolatot
Mikor jön a futár?
A futár értesítést fog küldeni, hogy mikor érkezik. Az értesítés emailben és SMS-ben is meg szokott érkezni. Ha már kaptál emailt, hogy a csomagod feladtuk a futárnak, de egy-két napon belül nem jön értesítés tőle, akkor jelezd nekünk és utána nézünk merre jár a csomagod.
Mennyi idő még rendelés után megérkezik a csomag?
Ez általában több dologtól függ (mikor érkezik a rendelés, a futárszolgálat leterheltsége), de legtöbb esetben 2-7 napon belül kapod meg a megrendelt termékeket. Amennyiben hétköznap délelőtt rendelsz, az is előfordulhat, hogy másnap megérkezik a csomag. Ezt persze ígérni nem tudjuk, de igyekszünk, a lehető leghamarabb eljuttatni hozzád amire szükséged van.
Rendeltem valamit de mégsincs raktáron
Nagyon ritkán előfordul, hogy a készlet frissítés és a rendelés éppen elkerüli egymást, így olyan terméket is hagy megrendelni a rendszer, ami éppen elfogyott. Sajnos ez olyan technikai kérdés, amit még 100%-osan nem tudtunk kivédeni. Ez esetben megpróbáljuk mihamarabb beszerezni neked a gépet, vagy felajánlani egy opciót, amennyiben elfogadod. Ha már kifizetted a gépet és nincs raktáron, de nem is tudunk számodra megfelelő megoldást adni, akkor haladéktalanul visszakapod a pénzed.
Nem azt kaptam amit kértem
A raktárosaink is tévedhetnek néha. Ha ilyen előfordul, kérjük haladéktalanul jelezd a hibát és azonnal cseréljük a terméket!
Nem működik a gép amit kaptam
A nem látható gyári hibákat sajnos beindítás nélkül nem lehet kiszűrni. Így, ha bármilyen hibát tapasztalsz a gépeddel, azonnal jelezd nekünk és haladéktalanul tesszük a dolgunkat. Ha bizonyos használati idő után keletkezik hiba a gépben, akkor az már garanciális ügyintézés, de természetesen ez ügyben is segítünk.
Vásárolhatok cégre is?
Természetesen! Amikor leadod a rendelésed, akkor meg tudod adni a céges adataidat is, amennyiben így szeretnél vásárolni! A csomaghoz mellékelve minden estben megtalálod a számlát, ha cégre vásároltál, ha magánszemélyként, akkor is!
Nincs egy termék raktáron, kaphatok értesítést, ha lesz?
Persze! Ha egy termék éppen nincs raktáron, akkor a rendszer automatikusan felajánlja az értesítés kérésének lehetőségét! Add meg az email címed és a neved, ha beérkezik a termék amire értesítést kértél, a rendszer automatikusan emailt küld neked!
Nem tudom melyik gép való nekem
Ebben örömmel a segítségedre leszünk! Küldj emailt a webshop@kertcoop.hu email címre, írd le milyen célokra, mekkora területre, milyen munkára keresel gépet és mutatunk alkalmas opciókat, amelyek teljesítményben és kivitelezésben megfelelnek. nem mindig a legolcsóbb vagy legdrágább gép a legjobb választás, olyat érdemes keresni amely hatékonyan elvégzi a szükséges feladatot.